poniedziałek, 9 czerwca 2014

Wiatrak na szydełku - tak na dobry początek

Witam. 
Odsłaniam mój mały świat, w którym się zagubiłam. Moje serce oddałam pasji tworzenia rzeczy zwykłych i niezwykłych.
Ukochałam robótki na szydełku i w znacznej mierze to one będą tematem moich wpisów.
Ale nie tylko. Próbuję wielu różnych technik - nie jest mi obcy papier, filc czy koraliki.


Ale na dobry początek przedstawiam moje autorskie wiatraki na szydełku.
Projekt wzoru i wykonanie - Anna Ostapiuk, czyli ja właśnie.

Na początku tego roku zostałam poproszona o wykonanie wiatraków będących symbolem gminy Drelów. Powstały 3 sztuki dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Drelowie. Stąd na ścianach widnieją napisy GBP, Gmina i Drelów.
W maju dostałam kolejną prośbę, tym razem od Gminnego Centrum Kultury w Drelowie - 7 szt. Te otrzymały odpowiednio napisy GCK, Gmina i Drelów.

To mój wielki powód do dumy i coś, czego nie widziałam jeszcze nigdzie w całej globalnej wioseczce :-)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz