czwartek, 12 czerwca 2014

Anioły szydełkowe - 20 cm

Były już Wysokie anioły, teraz czas na troszkę niższe, takie w okolicach 20 cm.

Jako pierwsze, jeszcze ciepłe, prosto spod szydełka, anioły Constans i Angelica.
Większość aniołów powstała na bazie schematów udostępnionych przez Nulę.


Anioł Constance 19 cm

schemat Nuli Constance


Constance sprzed lat





Anioł Angelica 21 cm


Angelica sprzed lat




Anioł Linda Hope - u mnie zminiaturyzowana do wysokości 21 cm

Schemat Nuli Linda Hope



Anioł Threetop - 20 cm - u mnie zmiana skrzydeł 



W parze z aniołem Harfistą


Anioł Harfista - 13 cm




Anioł Ania - 12 cm

Anioł powstał na bazie rosyjskiego schematu, ale z moimi licznymi modyfikacjami. Jako że w takiej postaci ja pierwsza pokazałam go na wizaż.pl, koleżanki wizażanki ochrzciły go moim imieniem :-)
Mogę się więc poszczycić własnym aniołem stróżem.




Ze złotą lamówką








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz