piątek, 20 czerwca 2014

Kartki okolicznościowe - scrapp

Jest okazja... jest potrzeba... jest kartka :-)

1. Dzień Mamy - mojej najukochańszej.




Ciekawy efekt na etykietce uzyskałam maczając ją w herbacie z poprzedniego dnia - powierzchniowy osad zrobił swoje czary - mary :-)


2. Gdy chciałam pięknie oznajmić mężowi o powiększeniu się naszej rodzinki :-)



3. 18- ste urodziny


4. Z okazji bez okazji - po prostu Miłego dnia...





5. Kartka urodzinowa dla chłopca. To mój pierwszy składak, chyba udany :-)





Tory to kombinacja z uciętych zapałek.


6. Karteczka dla małego chłopczyka


7. Kartki, które stworzyłam z myślą o dzieciach z Marzycielskiej Poczty http://marzycielskapoczta.pl/
Dzieciaki, najczęściej bardzo chore, czekają na wesołe kartki i listy, które rozweselają im buzie.
Ja wysłałam swoje karteczki do pięciorga: 


8-letniej Zuzi lubiącej Barbie i zwierzątka Littlest Pet Shop


3-letniemu Michałkowi uwielbiającemu Spidermana.



9-letniemu Dominikowi, kibicowi Lecha Poznań


10-letniej Wiktorii kochającej taniec


i 14-letniej Natalii, pasjonatce zwierząt


Proste, wesołe karteczki, nie wymagające wielkiego wkładu finansowego, tylko odrobiny serca i pracy. 
A uśmiech dziecka - bezcenny!

Zachęcam do wzięcia udziału w akcji - link podałam wyżej.

8. Scrappowa pocztówka własnoręcznie wykonana - wizytówka Żerocina. Dla Dziewczyny mieszkającej w Niemczech, kolekcjonującej pocztówki ukazujące piękno różnych miejscowości.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz