niedziela, 4 stycznia 2015

Szydełkowa poszewka na poduszkę

Tak jak wspomniałam w poprzednim poście - ten poświęcę mojej pierwszej poszewce na poduszeczkę.


Wykonałam ją według tego schematu, oczywiście trochę go modyfikując na potrzeby grubszej włóczki.


Szydełkowa aplikacja została wykonana z włóczki kocurek puszek, mięciutkiej i puszystej. 


Została przyszyta metodą "na okrętkę" do gotowej poszewki materiałowej, na jej tylną część, tak by przednia, z kołeczkami, również mogła być wykorzystana, gdy szydełkowa się już znudzi :-)


Przyszpilanie


I przyszywanie



Potem tylko doszycie materiałowych różyczek jako dekoracji i gotowa poszewka wygląda tak




A po włożeniu w nią jaśka nabrała kształtu wlaściwego poduszkom :-)




Taka poszeweczka powędrowała do mojej znajomej jako prezent wymiankowy, teraz czas w końcu wykonać taką dla siebie, bo jest na długiej liście moich chciejstw.





Oświadczam, iż wszystkie zdjęcia gotowych wyrobów są moją własnością - zezwalam na ich kopiowanie.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz