wtorek, 20 stycznia 2015

Bombowe te bombki... cz. 2

Kolejna porcja moich bombek na szydełku zdobiących moją choinkę
Bombki cz. 1  - zapraszam


Pokazane bombki mieszczą się w przedziale średnicowym 8-10 cm, dokładne wielkości wrzucę za rok, jak przyniosę bombki ze strychu - mój błąd, że nie przy każdej zaznaczyłam sobie jej wielkość.









Na niektórych schematach mogą pojawiać się moje zapiski, jak również bazgrołki mojej córki - za co przepraszam, ale gdy mam coś wydrukowane, to nie zawsze udaje mi się to uchronić przed ciekawością malucha. A na zabawę w zacieranie śladów w paint po prostu nie mam chęci :-)






Bombki o średnicach w przedziale 6-8 cm





Schemat do tej bombki rysowałam sobie na własny użytek, a sam opis dostałam od koleżanki, która robiła go z modelu znalezionego w sieci.




Schemat znaleziony na Robótkowe szaleństwa, jednak jak dla mnie był on niedokończony, więc kolorem niebieskim wprowadziłam własne poprawki.




Ten wzór należało by troszke zmodyfikować, ponieważ bombka ma kształt jajowaty.







Bombeczka 7 cm, śliczna, można w niej zastosować również koraliki




Bombeczka 6-7 cm, ale istnieje również w powiększonej wersji - tej jeszcze nie wypróbowałam.




Jedna z moich ulubionych, maleńka 6-cio centymetrowa bombeczka, do której również modyfikowałam schemacik, tak by była jednoczęściowa.



To wszystkie moje bombki wykonane w tym roku, w kolejnych częściach wstawię dzwonki wszelkiej maści, a także gwiazdki i aniołeczki.

W poprzednich latach tworzyłam również bombki wykorzystując inne schematy niż te, które obecnie podałam. Im też poświęcę osobną część.































3 komentarze:

  1. Cuda stworzyłaś zdolna kobieta! Bardzo, bardzo podobają mi się wszystkie Twoje bombki. Dziękuję, że zamieściłaś schematy, skorzystam przed kolejnymi świetami. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności i super 👌 opis wszystko jasne, dziękuję bardzo za schematy

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo piękne wzory dziękuję

    OdpowiedzUsuń