wtorek, 20 stycznia 2015

Pisanka w ananaski

Wielkanoc przed nami, więc powoli przymierzam się do produkcji jajecznej. W latach poprzednich przerobiłam wiele schematów, o których później.

Teraz chciałam przedstawić jajeczko, a właściwie dostojne jajo, ponieważ ma ono 11 cm wysokości.
Dostało ono ubranko, które wypatrzyłam już w tamtym roku, ale ciągle nie było czasu, by je zrobić.

Zainspirowana jajeczkiem Ani z blogu Crochet.pl postanowiłam wydziergać dla siebie moją wersję tej pisanki. Podpatrywałam cudne fioletowe jajeczko i opracowałam sobie schemacik pasujący mi na jajo styropianowe 11 x 8 cm, które wzięłam na warsztat.

Wzorek ananaska podpatrzyłam...


powieliłam go sobie w pięciu raportach...


podstawa to małe modyfikacje jajka Ani...


natomiast góra to juz całkowita moja wariacja na ten temat :-)


A tu mój schemacik. Będzie mi bardzo miło, jeśli korzystając z niego wspomnisz o jajku Ani jako produkcie bazowym oraz jajku moim jako produkcie finalnym :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz