niedziela, 18 października 2015

Ślub braciszka - ode mnie dla niego...

Ślub kochanego braciszka to bardzo poważna sprawa :-) Dlatego też do przygotowania dla niego pamiątkowej kartki podeszłam bardzo poważnie, musiała być wymuskana :-) Nie byłabym sobą, gdybym do prezentu nie dołączyła również anioła.




Anioł aniołem, ale nie on tu jest tematem przewodnim tego wpisu :-) Tym razem chciałam się skupić przede wszystkim na pamiątkowej kartce pudełkowej. Jestem z niej naprawdę dumna.
Niestety zdjęcia robiłam na szybko i nie sprawdziłam ich jakości, a ta pozostawia wiele do życzenia. No ale cóż. Musi tak zostać.




Wykorzystałam kwiatuszki z materiału, a także papierowe wykrojniki.



Tło i zdjęcie w ramce to mój recykling, kiedyś wycięłam to z gazet. W końcu się przydało.



Zdjęcie przykleiłam na kawałku korkowej podkładki. Lubię, gdy pewne elementy są podkreślone.


Równocześnie robiłam dwie kartki, druga na zamówienie.





Podobne elementy, a dwa różne efekty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz