niedziela, 18 października 2015

Osiemnastkowy Exploding - box

  Całkiem niedawno, 6 lipca 2015, Dominika - bratanica mojego męża, obchodziła 18-ste urodziny. Była to dla mnie okazja do pokuszenia się o kolejny Exploding - box. "Kolejny" to może brzmi zbyt dumnie, bo to dopiero drugi w mojej twórczości :-) Pierwszy był tutaj.
Wraz z pudełkiem powstał anioł, ale to już chyba nikogo nie dziwi :-)


Anielica Amber


Środek wypełnia papierowy torcik, ozdobiony małymi kwiatuszkami. Troszkę było z tym zabawy, ale efekt wyszedł ciekawy.





Kalendarz z zaznaczoną w serduszku datą 6 lipca


Piękne życzenia wyszperane w sieci


Poszczególne elementy z życzeniami




Wieczko exploding - boxa ozdobiłam materiałowym dużym kwiatem, oczywiście ręcznie wykonanym.


Przy rozświetleniu zdjęcia widać bardziej szczegóły, choć kolor już jest przekłamany.


Anioł Amber w całej okazałości

Moja ulubiona fraza osiemnastkowa... wymyśliłam ją kiedyś przy okazji osiemnastki siostrzenicy męża i teraz pasuje mi zawsze przy takich okazjach.


Prezent był trafiony, exploding - box wywołał efekt wow, więc chyba dałam radę :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz