poniedziałek, 16 marca 2015

Wielkanocne jajeczka w rozmiarze XXL

Ostatnie dwa moje wpisy dotyczyły małych jajeczek. Ale powstały też większe koszulki i obdzierganki na jajeczkach gęsich, a także ciut większych. Jedno pokazywałam, pomarańczowe w ananaski, do którego schemacik rozrysowałam tutaj...
Doczekało się tylko kokardki i kwiatuszka


To jajeczko powstało trochę wcześniej, teraz też dopiero zostało ozdobione


Schemat z netu, moimi poprawkami. Ja dałam tu pęczki, ale ładniej było by z popcornami. W sumie to nawet nie wiem, czemu ich nie zrobiłam...



To były duże jajka styropianowe, takie ok 11-stu cm. Obrobione od dołu do góry, całościowe, bez możliwości zdjęcia ubranka.

Ale zrobiłam też kilka koszulek na wydmuszki gęsie, takie ok 9 -ciu cm wysokości. Koszulki te są w pełni zdejmowalne. Nie do wszystkich mam schematy, ponieważ są to moje modyfikacje znanych mi koszulek na jajeczka malutkie. Ale podaję moje schematy wyjściowe z informacją, co należy zrobić, by uzyskać jajeczko gęsie :-)

To jajeczko nie ma schematu, ale podaję schemat na jajko kurze/kacze. Zrobiłam po prostu o jeden czy dwa raporty więcej - to już zależy od ścisłości szydełkowania, a u góry pociągnęłam wyższymi słupkami.



Jest to mój własny schemat, który opracowałam na własne potrzeby - ale lubię się dzielić :-)
Będzie mi tylko miło, jeśli przy powielaniu go wspomnisz o mnie :-)


Kolejne jajeczko, które przerobiłam z małej koszulki, ale tu już zapisałam sobie schemacik. Proszę wybaczyć jakość zdjęcia i rysunku, ale robiony przy szydełkowaniu, na kolanie :-)
 Na szczęście czytelny.


Również proszę o wspomnienie, że pochodzi on ode mnie - będzie mi miło :-)


Trzecia pisanka na jajku gęsim, również mój własny schemat oparty na podawanym już wcześniej małym jajeczku. Wystarczy zrobić o raport więcej i pociągnąć w górę kilka rzędów więcej - w sumie 13 powtórzeń rzędów ze spiralną jodełką, a nie 10 jak w małym jajku.




Wyrażam zgodę na wykonywanie jajeczek według moich schematów, ale bardzo proszę o zamieszczenie informacji, skąd pochodzą :-)






1 komentarz:

  1. Aniu, ślicznie ubrałaś jajeczka. Za schematy dziękuję ... ale chyba w tym roku nie zdążę wykorzystać.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń