wtorek, 4 listopada 2014

Bombka na stojaku - haft krzyżykowy na występach...

Tym razem na gościnne występy na blogu załapał się mój haft krzyżykowy (również sprzed roku czy dwóch).
Wykorzystałam go do ozdobienia bombek, wykonanych jako prezenty. 
Baza to mała bombka styropianowa, a użyte materiały to kanwa, mulina, kolorowe cekiny, szpileczki, taśma pasmanteryjna z kwiatuszkami oraz ozdobna taśma na kokardę.
Fajny efekt niewielkim nakładem finansowym

Niebieska bombka to prezencik dla mojej córci Natalii




natomiast czerwona - dla jej koleżanki Patrycji.




Literki haftowałam metodą prób i błędów, tu bliżej napis Patrycja.



Czerwona bombka otrzymała również stojaczek, wykonany przeze mnie własnoręcznie. Potrzeba matką wynalazków :-)

Z giętkiego, ale stabilnego drutu wygięłam taki oto kształt...


który obszydełkowałam ścisło półsłupkami, czarną włóczką,



by na koniec obrobić całość złotym kordonkiem.




Oświadczam, iż wszystkie zdjęcia gotowych wyrobów są moją własnością - zezwalam na ich kopiowanie. Mają one logo wizaz.pl, ponieważ tam działam i tam je również udostępniałam.





4 komentarze:

  1. Witaj Aniu. Cieszę się, że znalazłam Twojego bloga, bo dotąd czasami obserwowałam Twoje śliczne prace, zwłaszcza aniołki - na wizażu.
    Cieplutko pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne!!! Pięknie wykonane!!! Wspaniale się prezentują!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe, aż żal bierze że nie na żywo oglądam je...

    OdpowiedzUsuń