niedziela, 3 sierpnia 2014

Pamiątka ślubu - kolejna odsłona kartki pudełkowej

Choć moja scrappowa twórczość pozostawia jeszcze wiele do życzenia, moją pasję zna już spore grono moich znajomych.
Już kilka razy robiłam kartki okolicznościowe dla koleżanek, a tym razem jedna z nich zleciła mi wykonanie trzech sztuk, dla niej i jej córek - na jedno wesele.

Wykonałam więc trzy różne kartki, z których teraz przedstawiam pierwszą - kartkę pudełkową, która miała posłużyć jako pamiątka od chrzestnego.

A oto co wyszło...

Standardowo już u mnie - białe pudełko z ozdobnego papieru Galeria papieru 220g/m2, ozdobione delikatna kompozycją. W okienku celofanowa szybka.
Koleżanka życzyła sobie, by wszystko powstało w kolorach pastelowych. Tu wybrałam fiolet.
Jako że bardzo lubię motylkowe akcenty, tak i tu ich nie zabrakło :-)


W pudełeczku kartka w spokojnych kolorach, z młodą parą w tle.



Z małym wdzięcznym kwiatuszkiem, do utworzenia którego użyłam pięciu różnych kwiatków wycinanek dziurkaczowych oraz cyrkonii.


Całość wieńczą życzenia dla Młodej Pary, zaś po lewej stronie kieszonka na papierowy upominek :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz